Kush është pronari i Gisada? Njihuni me vizionarin Arben Ademi

Në një botë ku aromat flasin më shumë se fjalët, pak marka arrijnë të prekin shpirtin si Gisada Switzerland. Por pas çdo arome magjike, qëndron një histori e jashtëzakonshme – ajo e Arben Ademit, themeluesit vizionar që e ktheu një ide në një brend global të parfumeve luksoze.

Fillimet e thjeshta dhe ëndrra e madhe

Historia e Gisada nuk fillon në laboratorët shkencorë të parfumerisë, por në një vizion njerëzor, në zemrën e Zvicrës. Në vitin 2013, Arben Ademi, së bashku me vëllanë e tij, themeloi Gisada Switzerland, me synimin për të krijuar parfume që nuk janë thjesht aroma, por përvoja emocionale.

Një parfum duhet të tregojë histori,” – është filozofia e tij. Dhe kështu, çdo aromë e Gisada-s përpiqet të pasqyrojë elegancë, karakter dhe përkujdesje në çdo pikë.

Arben Ademi

Çelësi i suksesit? Kombinimi i artit dhe përpikmërisë zvicerane

  • Në një industri të mbushur me konkurrencë, Arben Ademi vendosi të mos ndjekë rrugën më të lehtë, por atë më të veçantën: të sjellë cilësi autentike zvicerane, të bashkuar me artin olfaktiv të perfumierëve ndërkombëtarë si Andreas Wilhelm dhe Lucas Sieuzac.Gisada nuk është thjesht një markë që shet parfume – ajo ndërton përvoja. Produktet e saj janë të krijuara me përbërës të përzgjedhur me kujdes, me dizajn të sofistikuar dhe aromë që qëndron në kujtesë. Kjo është arsyeja pse brenda vetëm pak vitesh, Gisada është përhapur në më shumë se 90 shtete, dhe është pjesë e rafteve të rrjeteve më të njohura si Douglas, Marionnaud, apo në aeroplanët e Emirates dhe Swiss Airlines.

Ambassador, Titanium, Fata Morgana – më shumë se parfume

  • Kushdo që ka provuar një nga linjat e Gisada Ambassador apo koleksionin luksoz si Titanium ose Fata Morgana, e di që këto nuk janë thjesht emra – janë simbole të pasionit, finesës dhe identitetit që marka përfaqëson. Këto parfume janë krijuar për ata që duan të dallohen, por edhe të kujtohen.
  • Arben Ademi nuk është thjesht një biznesmen, por një ndërmarrës me vizion të gjerë. Nën drejtimin e tij, Gisada është bërë një kompani që i kushton rëndësi edhe qëndrueshmërisë – duke punuar me materiale të riciklueshme, bashkëpunuar me organizata të riciklimit dhe duke u certifikuar me standardet më të larta mjedisore si ISO 22716 dhe ISO 9001.

Nga Zvicra në zemrat e njerëzve në mbarë botën

Gisada nuk është thjesht një emër luksi. Është një histori suksesi, një filozofi jetese dhe një testament i asaj që ndodh kur vizioni takohet me pasionin dhe përkushtimin.Aroma që nuk harrohet, është ajo që ka një histori për të treguar. Dhe Gisada është një histori që vazhdon të shkruhet çdo ditë.

Me poshtë gjeni një video në të cilën Arben Ademi rrëfen historinë e jetës dhe suksesit të tij si themelues i brendit të njohur të parfumeve Gisada :

ës